خرید شارژ همراه اول ،ایرانسل از کارت بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی


كوكي چيست؟كوكي عبارت است از يك پيغام كه سرور به مرورگر ( Browser ) شما مي فرستد. مرورگر شما اين پيغام را در يك فايل متني ( Text ) ذخيره مي كند. پس از آن هر بار كه بانک ملت كه شما به آن سرور مراجعه مي كنيد ( يعني يك صفحه از وب سايتي را كه روي آن سرور قرار دارد باز مي كنيد. ) يا به عبارت ديگر هر بار كه مرورگر شما (مثلاً اينترنت اكسپلورر ) در خواست يك صفحه از آن سرور مي كند اين پيغام را به آن سرور باز مي گرداند.
مشكلات كوكي هاكوكي ها مكانيزم كاملي براي شناسايي نيستند، ولي كارهايي را ممكن مي سازند كه شايد خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات بدون آنها انجام همين كارهاي ساده غير ممكن بود. در اينجا به بررسي چند مشكل بانک ملت كه از كارايي كوكي ها مي كاهد مي پردازيم.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات چطور کلمه عبور خود را حفظ بانک ملت کنیم؟با وجود این، شرکت‌هایی که کالاهای خود را از طریق اینترنت به فروش می‌رسانند، چندی است که مرکز مبارزه با روش بات نتسه را دایر کرده‌اند. کارکنان این مرکز، به محض آن‌ که از حمله‌ا‌ی اینترنتی به یک شرکت ارائه‌ی خدمات باخبر شوند، بلافاصله به کاربران رایانه‌های شخصی‌ای که در ارتباط با شرکت مربوط قرار داشته‌اند، اطلاع می‌دهند تا اقدامات لازم را برای حفظ داده‌های شخصی خود به عمل آورند.
عادت بانک ملت هاي خوب امنيتي
بانک ملت
• دیس بانک ملت اسمبلرها
• سهل‌انگاری کاربرانیکی از عواملی که موجب موفقیت خلافکاران در فضای مجازی شده، بی‌توجهی و عدم دقت کاربران رایانه‌های خانگی و دستی است. بر اساس جدیدترین آمار اتحادیه‌ی اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌ها، با این که بیش از ۸۵ درصد کاربران احساس خطر می‌کنند بانک ملت از اینکه هدف حمله‌های اینترنتی قرار بگیرند، تنها یک تن از چهار نفری که تلفن دستی اینترنت‌دار در اختیار دارد، مجهز به برنامه‌های ضدویروس است و تنها یک تن از هر پنج نفر از سد ایمنی شبکه‌ی رایانه‌ای دیوار آتش استفاده می‌کند.
تروجان برای انجام اهداف خود نیاز به ارتباط با هکر سازنده اش دارد. البته این گونه نیست که هکر برای هر کدام از تروجان های خود دستور خاصی بدهد، بلکه می‌تواند در اینترنت جستجو کرده و کامپیوترهای آلوده را پیدا کند. خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات سپس کنترل هر کدام را که بخواهد به دست بانک ملت می گیرد.
ين نرم افزاري است كه نرم افزارهاي بانک ملت مانيتور كي برد را شناسايي مي كند.
10 مرحله ساده براي حفاظت از بانک ملت سرمايه خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات گذاري الكترونيكي

استفاده از افزونه Noscript در فایر فاکس. خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید: بانک ملت
هدف اصلي كوكي ها شناسايي كاربران است تا تنظيماتي را كه كاربر بنا بر سليقه خود دفعة قبل روي يك وب سايت مثلاً ياهو انجام داده اكنون هم بتواند صفحه را با همان تنظيمات دفعه قبل برايش باز كند. براي مثال فرض كنيد در Hotmail يك ايميل درست كرده ايد و اكنون بعد از چند روز دوباره وارد سايت Hotmail مي شويد تا با وارد كردن ID (يا شناسه ) و پسورد وارد ايميل بانک ملت خود شويد و مشاهده مي كنيد كه با باز شدن صفحه ID شما از قبل نوشته شده است يا حتي اگر از قبل اين امكان را ايجاد كرده باشيد پسورد شما هم وارد شده فقط كافيست اينتر را بزنيد و وارد ايميل خود شويد. و خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات زمانيكه در گوگل زبان خود را انتخاب مي كنيد و دفعه بعد كه وارد گوگل مي شويد و زبان مورد نظر شما به طور اتوماتيك انتخاب شده است همه اين كارها و بسياري از كارهاي ديگر اينچنيني بوسيله كوكي ها انجام مي شود در حقيقت از طريق كوكي ها سرور وب صفحات را مطابق عادت و سليقه شما باز مي كند و به اين طريق در وقت و حوصله شما صرفه جويي مي شود.
همچنان كه اين كلاهبرداري ها در حال خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات افزايش است بهتر است آگاهي خود را در اين زمينه افزايش دهيد تا بتوانيد از اطلاعات محرمانه خود محافظت بانک ملت كنيد.
تروجان برای انجام اهداف خود نیاز به ارتباط با هکر سازنده اش دارد. البته این گونه نیست که هکر برای هر کدام از تروجان های خود دستور خاصی بدهد، بلکه می‌تواند در اینترنت جستجو بانک ملت کرده و کامپیوترهای آلوده را پیدا کند. سپس کنترل هر کدام را که بخواهد به دست می گیرد.
بانک ملت
حال كه با مشكلات مربوط به امنيت ايميل و حساب كاربري آشنا شديد بد نيست درباره راه هاي مقابله و حفاظت خود اطلاعاتي بدست بانک ملت آوريد.
افسانه در مورد امنيت در اينترنت امروزه بحث امنيت در اينترنت با گسترش حمله ويروس ها و پيچيده تر شدن نحوه بانک ملت عملكردشان بسيار مشكل تر از گذشته شده است. مجله معتبر PC Magazine خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات چندي پيش تحقيقي انجام داد و روي افراد زيادي كه با كامپيوتر و اينترنت سر و كار داشتند مطالعاتي انجام داد. آنها از شركت كنندگان درباره سرويس هاي اينترنتي كه در اختيار داشتند سوالاتي پرسيدند اما نتايج بدست آمده شگفت انگيز بود. بيشتر شركت كنندگان از شدت خطر بالقوه اي كه آنها را تهديد مي كرد درك درستي نداشتند و از روش هاي مقابله با آنها اطلاعات درستي نداشتند.در اين مقاله از مجموعه مقالات آموزش امنيت IT در ياد بگير دات كام سعي داريم برخي تفكرات اشتباه كه در بين كاربران اينترنت و كامپيوتر معمول شده است را بيان كنيم به اميد اينكه مفيد واقع شود:
كوكي چيست؟كوكي عبارت است از يك پيغام كه سرور به مرورگر ( Browser ) شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات مي فرستد. مرورگر شما اين پيغام را در يك فايل متني ( Text ) ذخيره مي كند. پس از آن هر بار كه كه شما به آن سرور مراجعه مي كنيد ( يعني يك صفحه از وب سايتي را كه روي بانک ملت آن سرور قرار دارد باز مي كنيد. ) يا به عبارت ديگر هر بار كه مرورگر شما (مثلاً اينترنت اكسپلورر ) در خواست يك صفحه از آن سرور مي كند اين پيغام را به آن سرور باز مي گرداند.
بانک ملت
Ewio يك كاوشگر تراجان است كه تراجان ها، كرمهايkeylogger، backdoor، شماره گيرها و Spywareها شناسايي و از بين مي برد. اين نرم افزار در ويندوز 2000 و XP قابل اجراست. بانک ملت با اين نرم افزار مي توانيد بدون ترس از كوكي هاي جاسوس، صفحات مزاحم و پنجره هاي تبليغاتي در اينترنت به گشت گذار بپردازيد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید بانک ملت شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
چهار فاکتور مهم را خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات بانک ملت در انتشار جهانی این کرم موثر می دانند:
بانک ملت
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید بانک ملت شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به او اطلاع ندهيد.
خرید بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
2- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه بانک ملت جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه بانک ملت ایمیل‌ها را باز می کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از دوستان هم مشکوک باشید.
• کاربر بی‌اطلاعرایج‌ترین شیوه‌ای که کلاهبرداران اینترنتی از آن استفاده می‌کنند، روش بات نتسه (Bot-Netze)، یعنی وصل تعداد زیادی رایانه‌ ویروس‌دار به یکدیگر است، بدون این که کاربر از آن اطلاع خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, بانک ملت خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات داشته باشد.
• در سايتهاي شخصي يا در هنگام chat اطلاعاتي مانند آدرس خود يا خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات شماره تلفن خود را در بانک ملت اختيار ديگران قرار ندهيد.

6- مرتباً فعاليت هايي كه در حساب كاربري شما انجام مي شود زير نظر داشته باشيد و ببينيد كارهاي مشكوكي انجام شده است يا خير. بانک ملت
نکته مهم: بدون شک یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین بانک ملت دلیل از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و جز بدافزارها طبقه بندی می شوند.
چگون مي توان دسترسي ديگران به بانک ملت كامپيوتر خود را محدود كرد؟
در زیر راه های مقابله با موارد بالا را به ترتیب می آوریم:1- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت بانک ملت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.

- استفاده از سیستم پنهان کننده پسوند فایل در ویندوز. بانک ملت زیرا فایل LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs پس از پنهان شدن پسوند به این شکل دیده می شد: LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT
بدست اوردن IP ارسال کننده ایمیل در GMail :بعد از ورود به حساب خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات در GMail بروی یکی از نامه های ارسالی دوبار کلیک کنید بانک ملت تا نامه مورد نظر باز شود . در بالای نامه دکمه ای با نام Reply وجود دارد . بروی آن کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Show Original را انتخاب کنید . اینک مشابه میل یاهو که بروی عبارت Full Header کلیک کردید در GMail نیز صفحه ای باز می شود که در این صفحه نیز باید به دنبال عبارت Received: from بگردید که نکاتی که در مورد پیدا کردن Received: from صحیح در یاهو گفتم در GMail نیز صادق می باشد .
بدست آوردن محل ارسال کننده ایمیل از طریق IP :بعد از اینکه شما IP ارسال کننده ایمیل را بدست آوردید کافیست این شماره IP را در سایت های GeoBytes IP Locator و یا IP2Location قرار دهید تا از موقعیت مکانی ارسال کننده ایمیل مطلع شوید . البته این دو سایت هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشد ولی سایت GeoBytes IP Locator اطلاعات دقیق تری از موقعیت IP به شما می دهد و همچنین تشخیص می دهد که ارسال کننده ایمیل از پروکسی ( proxy ) یا نرم افزار های مخفی کننده IP استفاده کرده است یا نه ، که این مورد در برخی مواقع می تواند بسیار مفید باشد که با دانستن این موضوع و اینکه ارسال کننده نامه از پروکسی ( proxy ) استفاده کرده است می توان به بانک ملت امنیت نامه های ارسالی شک کرد . همچنین با ورود به سایت GeoBytes IP Locator این سایت IP و موقعیت مکانی شما را به خودتان نشان می دهد .
افسانه پنجم: كامپيوتر من يك پكيج امنيتي و آنتي ويروس دارد، بنابراين كاملاً حفاظت شده است.نه كاملاً، اول اينكه اگر شما آنتي ويروس خود را به گونه اي تنظيم نكرده باشيد كه ترافيك ورودي از اينترنت را به طور اتومات اسكن كند در اين صورت حفاظت درستي انجام نداده ايد. دوم، هر روز ويروس ها و تهديدات جديد عليه كامپيوتر شما ظاهر مي شود، و اگر آنتي ويروس شما Update باشد تا حدي مي توان به آن اطمينان كرد. بنابراين بايد ويژگي Auto-Update را فعال كنيد. سوم، يك پكيج امنيتي به تنهايي نمي تواند از كامپيوتر شما محافظت كند به عبارت ديگر هيچ آنتي ويروس يا پكيج امنيتي كامل نيست. بنابراين بهترين راه حل رعايت مجموعه اي از احتياطات و اقدامات امنيتي است. يعني يك آنتي ويروس، يك فايروال، يك Anti Spyware/Malware نصب كنيد و براي به روز رساني آنها به طور مرتب اقدام كنيد. وصله هاي امنيتي سيستم عامل و مرورگر خود را نصب كنيد. و وارد سايت هاي مشكوك به خصوص وب سايتهاي روسي خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات و چيني كه قوانين بين المللي ارتباطات را رعايت نمي كنند بانک ملت نشويد.
برخی از کرم خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات های کامپیوتری مخرب نیستند، فقط از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر تکثیر می شوند بدون اینکه تغییری در سیستم عامل آنها ایجاد کنند. البته اگر این تکثیر زیاد باشد، بانک ملت می تواند با پرکردن هارد یک کامپیوتر و یا مصرف کردن پهنای باند شبکه، مشکلات جدی به بار آورد. تصورش را بکنید که به خاطر یک کرم! نتوانید از اینترنت استفاده کنید یا سرعت شبکه محلی تان به شدت کند بشود.
مقدمهتروجان ها بر خلاف بانک ملت ویروس ها، کرم ها و ... توانایی تکثیر خود را ندارند. آنها بسیار شبیه نرم افزارهای مفید و کاربردی رفتار می کنند، اما در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث دسترسی هکر سازنده تروجان به کامپیوتر هدف (کامپیوتر آلوده شده) و به دست گرفتن کنترل آن می شوند. البته در مواردی که چند کاربر از یک کامپیوتر استفاده می کنند سطح دسترسی هکر بسته به سطح دسترسی کاربر آلوده و نوع تروجان تفاوت می کند.
مشكلات كوكي هاكوكي ها بانک ملت مكانيزم كاملي براي شناسايي نيستند، ولي كارهايي را ممكن مي سازند كه شايد بدون آنها انجام همين كارهاي ساده غير ممكن بود. در اينجا به بررسي چند مشكل كه از كارايي كوكي ها مي كاهد مي پردازيم.
جواب مثبت است. آنها می توانند کرم کامپوتری خود را به پول تبدیل کنند. ماجرا به این ترتیب است که ابتدا یک سازنده کرم، بدافزار خود را در ازای پول تحویل پخش کننده می دهد. سپس پخش کننده عزیز از راه های مختلف کرم را در شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت رها می کند. یکی از راه ها ارسال بانک ملت آن از طریق ایمیل است. راه دیگر قرار دادن لینک دانلود آن در یک سایت با عنوان یک نرم افزار مفید است. پس از مدتی تعدادی از کامپیوترها به این کرم (که چون اکنون تحت اینترنت کار می کند می توان آن را بات نت نیز نامید) آلوده می شوند. سپس فرستنده اسپم آدرس اینترنتی (IP) آنهایی را که آلوده شده اند، به باج گیرها می دهد. کار باج گیر این است که با تهدید افراد مختلف به پاک کردن فایل های مهم کامپیوترهای آلوده شده (که ممکن است متعلق به یک شرکت ثروتمند باشد) از آنها پول دریافت کند. این توضیح مختصری از تبدیل یک بدافزار به پول است. بدیهی است که افراد درگیر در این پروسه همیشه سه نفر نیستند و ممکن است تمام مراحل بالا توسط یک نفر انجام شوند.
• دیسک آنالایزرها بانک ملت
چرا جرائم رایانه ای؟به کمک فنون رایانه ای راهی اصولی و مشخص برای جمع آوری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای فراهم می کند که این روش ها می تواند بسیار مرموز و مخفی باشد و تشخیص آنها بسیار مشکل باشد. و افراد عادی هم به سختی می توانند از این روش ها استفاده بانک ملت کنند.معمولا کامپیوتری که از آن برای شرارت های رایانه ای استفاده می شود از تکنیک هایی استفاده می کند که به کمک آن می تواند اطلاعات را مخفی کند یا رمزگذاری کنند.در سیستم های رایانه ای و شبکه ها شرارت های رایانه ای به این صورت ها انجام می گیرد.
نوع اینترنتی کرم را بات نت (Botnet) می نامند. ترجمه این کلمه ربات شبکه است. بات نت ها معمولا توسط افرادی که به ایمیل ها اسپم(Spam) می فرستند، مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ بانک ملت ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات استفاده قرار می گیرند. البته ماجرا کمی پیچیده تر از این حرف ها است.
• حافظه فلش كاري بانک ملت را از حافظه شخصي جدا نگه داريد- از حافظه فلش شخصي خود براي كامپيوتر سازماني كه در آن فعاليت مي كنيد استفاده نكنيد. و همينطور از حافظه فلشي كه حاوي اطلاعات سازماني است روي كامپيوتر خود استفاده نكنيد.
ردگیری آدرس emailبعضی مواقع اینکه بدانید ایمیل دریافت شده از کجا آمده است بسیار مهم است. این کار با بررسی سربرگ (header) ایمیل امکان پذیر است. سربرگ ایمیل دربردارنده آدرس IP کامپیوتر مبدا است و به کمک این آدرس IP می توان آدرس واقعی را پیدا کرد یا به عبارت دیگر از روش ردیابی بانک ملت آدرس IP استفاده کرد. سربرگ ایمیل همینطور می تواند حاوی اطلاعات مهمی مانند سرور واقعی ایمیل یعنی جایی که ایمیل بوجود آمده است و تاریخ و زمان آن باشد.
- این کرم از ضعف در سیستم عامل بانک ملت نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و رجیستری ویندوز دسترسی داشته باشد.
3- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به فيشينگ روي بانک ملت خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات لينكي كليك نكنيد.




:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: